• MÉS ENLLÀ DE L'ESCOLA PERÒ NO SENSE L'ESCOLA

    COMELLAS, MARIA JESÚS/LOJO, MIRTA (COORD.) UNIVERSIDAD AUTONOMA DE BARCEL Ref. 9788449026591
    Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Està en el debat actual la importància de l?educació en el temps que, en sortir de escola, tenen els infants i adolescents. Pel fet que és un temps no reglat implica de manera molt directa a les famílies i als professionals que gestionen les moltes ofertes i activitats per donar-hi resposta.Aquest t...
    Ancho: 210 cm Largo: 297 cm Peso: 250 gr
    Per confirmar
    14,00 €
  • Descripció

    • Encuadernacion : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-490-2659-1
    • FechaEdicion : 01/12/2010
    • AñoEdicion : 2010
    • Idioma : Catalán
    • Autores : COMELLAS, MARIA JESÚS/LOJO, MIRTA (COORD.)
    • NumeroPaginas : 100
    • Coleccion : MATERIALS
    • NumeroColeccion : 217
    Està en el debat actual la importància de l?educació en el temps que, en sortir de escola, tenen els infants i adolescents. Pel fet que és un temps no reglat implica de manera molt directa a les famílies i als professionals que gestionen les moltes ofertes i activitats per donar-hi resposta.

    Aquest temps és molt important i dóna una amplia possibilitat d?experiències i aprenentatges que incideixen tant en el rendiment escolar com en el procés de desenvolupament, socialització, adaptació, la salut i la maduresa a curt i llarg termini.

    Les aportacions d?aquests materials es centren en l?anàlisi d?aquestes oportunitats que poden ser gestionades per la família i sobre tot amb col·laboració amb l?escola i amb la comunitat on està la família i l?escola .

    Es fa èmfasi en el potencial educatiu d?aquest temps, en el marc dels diferents moments de la vida quotidiana, en les activitats i relacions amb tot el grup familiar, fent referència als valors i criteris que es poden compartir amb l?escola i la comunitat per poder coordinar-ne l?enfocament que ha de guiar la transferència d?aquestes experiències del món familiar a l?escolar i social. També es fa una aportació valuosa a l?enfocament educatiu que ha de permetre la transició entre el món escolar i ell professional amb majors oportunitats per a tota la població.

    Finalment es fa una mirada als recursos que es generen des de les diferents iniciatives institucionals o personals.