La primavera del 1964 Edicions Proa es va rellançar, sota el patrocini del mecenes Joan B. Cendrós, amb una espectacular campanya de premsa: “La propera festa del llibre serà de color taronja!” La idea era impulsar la Biblioteca A Tot Vent, creada a Badalona per Marcel•lí Antich i Josep Queralt l’an...
La primavera del 1964 Edicions Proa es va rellançar, sota el patrocini del mecenes Joan B. Cendrós, amb una espectacular campanya de premsa: “La propera festa del llibre serà de color taronja!” La idea era impulsar la Biblioteca A Tot Vent, creada a Badalona per Marcel•lí Antich i Josep Queralt l’any 1928, i actualitzar-ne el catàleg per connectar amb un nou públic. La recerca sobre Aymà/Proa dels anys seixanta ha portat a descobrir les Edicions Proa dels anys vint i trenta: una editorial popular, amb ambició universal, que va aplicar estratègies publicitàries innovadores i que encara avui és un referent per la qualitat de les obres i per la bellesa de les edicions.