En aquest segon volum dedicat al programa de modelatge tridimensional 3DS Max 2010 s'estudien en profunditat les principals eines d'aplicació de materials, llums, càmeres i efectes atmosfèrics i especials, així com de creació d'animacions i de renderització de les escenes. 3DS Max és un dels program...
En aquest segon volum dedicat al programa de modelatge tridimensional 3DS Max 2010 s'estudien en profunditat les principals eines d'aplicació de materials, llums, càmeres i efectes atmosfèrics i especials, així com de creació d'animacions i de renderització de les escenes. 3DS Max és un dels programes més utilitzats i respectats arreu del món pels professionals de desenvolupament de jocs, televisió, cinema i composició digital. Amb aquests 100 exercicis l'usuari millorarà els seus coneixements del programa i aprendrà a realitzar operacions, que bé poden considerar-se avançades, amb les múltiples eines d'edició que s'han millorat en aquesta nova versió. Amb aquest llibre: Aprendrà a aplicar materials als objectes de les escenes i editar-los per aconseguir diferents efectes. Coneixerà la importància d'una correcta il·luminació en les escenes per a dotar-les de major realisme. Descobrirà la manera de posar càmeres i obtenir diferents enquadraments i punts de vista de les escenes. Utilitzarà les múltiples eines del programa per generar i reproduir animacions senzilles i complexes. Afegirà múltiples efectes especials i atmosfèrics i renderitzarà les escenes per a comprovar els espectaculars i realistes resultats que es poden arribar a obtenir. Tots els títols d'aquesta col·lecció en color i amb un format de 19,5x24 cm, la qual cosa permet una lectura mes agradable dels temes tractats.