En aquest primer volum dedicat al programa de modelat tridimensional 3DS Max 2010 s’estudien a fons les principals eines de creació i edició d’aquesta aplicació, una de les més utilitzades i respectades a tot el món pels professionals del desenvolupament de jocs, televisió, cinema i composició digit...
En aquest primer volum dedicat al programa de modelat tridimensional 3DS Max 2010 s’estudien a fons les principals eines de creació i edició d’aquesta aplicació, una de les més utilitzades i respectades a tot el món pels professionals del desenvolupament de jocs, televisió, cinema i composició digital. Amb aquests 100 exercicis l’usuari tindrà una primera presa de contacte amb el programa i aprendrà a realitzar operacions bàsiques com ara crear objectes plans i tridimensionals per transformar-los i editar-los després amb diferents eines i modificadors. Amb aquest llibre: Coneixereu la nova interfaç d’usuari de 3DS Max 2010, dissenyada per facilitar i agilitzar el treball amb les seves diverses eines. Practicareu amb la nova eina d’agrupació Container, que permet reunir diversos objectes en un sol contenidor quan es treballa amb escenes complexes. Descobrireu com crear eficaçment i ràpidament models poligonals emprant les eines Graphite, agrupades en una nova ubicació central. Aprendreu a crear objectes, a editar-ne la geometria i a transformar-los utilitzant les múltiples i avançades eines d’edició del programa. Utilitzareu els principals modificadors que 3ds Max posa a la vostra disposició per transformar objectes simples en els models més espectaculars. Tots els títols d'aquesta col·lecció en color i amb un format de 19,5x24 cm, la qual cosa permet una lectura mes agradable dels temes tractats.