Aquest llibre sorgeix de l?experiència docent en les dues assignatures de programació del primer semestre a la titulació d?Enginyeria Informàtica de la Universitat Autònoma de Barcelona. Així, a les pàgines del llibre, el lector hi podrà trobar no només una descripció rigorosa de l?ús del llenguatge...
Autores :VALVENY, E./BENAVENTE, R./LAPEDRIZA, A./FERRER, M./GARCIA-BARNÉS, J.
NumeroPaginas :324
Coleccion :MANUALS DE LA UAB
NumeroColeccion :55
Aquest llibre sorgeix de l?experiència docent en les dues assignatures de programació del primer semestre a la titulació d?Enginyeria Informàtica de la Universitat Autònoma de Barcelona. Així, a les pàgines del llibre, el lector hi podrà trobar no només una descripció rigorosa de l?ús del llenguatge C, sinó també l?explicació de conceptes fonamentals de programació que ajudaran a entendre millor tant la utilització del llenguatge C com les estructures genèriques que s?utilitzen en la programació d?ordinadors. Al llarg de tot el llibre, la teoria es barreja amb exemples senzills que ajuden a entendre millor els conceptes del llenguatge. Així, en cada capítol el lector trobarà petits exercicis que complementen l?explicació del llenguatge i que ajuden a entendre?n el funcionament. A més a més, cada capítol conté també una extensa col·lecció d?exercicis per complementar i portar a la pràctica la teoria exposada prèviament. Tots aquests exercicis estan resolts en un annex al final del llibre. Tots els exemples i els exercicis proposats són fruit de l?experiència docent dels autors.
Ernest Valveny, Robert Benavente, Àgata Lapedriza, Miquel Ferrer i Jaume Garcia-Barnés han compartit la seva experiència docent com a professors del Departament de Ciències de la Computació a les assignatures d?Algorismes i Programació i Llenguatges de Programació d?Enginyeria Informàtica a l?Escola d?Enginyeria de la UAB. Han participat en la implantació del pla pilot d?adaptació dels estudis d?informàtica a l?espai europeu d?educació superior treballant activament per introduir les noves metodologies didàctiques en les assignatures de programació i utilitzant l?aprenentatge basat en projectes com a eina fonamental.